بهترین پارچه برای تهیه لباس مجلسی
تاریخ : دو شنبه 12 خرداد 1399
نویسنده : kimiagar

بهترین پارچه برای تهیه لباس مجلسی


انواع زیادی پارچه در دسترس است ، احساس راحتی در یک نمایشگاه پارچه ای گم می شود. معمولاً این رنگ و الگویی است که شما را برای اولین بار به یک پارچه جذب می کند. اما این تنها یک عنصر پارچه است. این پارچه است که جنس های مختلف لباس را تولید می کند.
طرز تهیه پارچه در برابر پوست شما ، چگونه رفتار می کند هنگام دوخت ، چگونه می تواند در برابر بدن شما بپیچد - همه اینها به همان اندازه که تصمیم شما در مورد خرید پارچه است به اندازه رنگ و طرح های آن بسیار مهم است. جنس لباس کودک نیز مهم است.

نوع پارچه


اولین چیز این است که بدانید نوع پارچه ای که در ذهن دارید چیست - پارچه های موجود به طور گسترده به عنوان منسوجات طبیعی و منسوجات مصنوعی طبقه بندی می شوند. منسوجات اصلی طبیعی پنبه ، ابریشم ، جین ، فلانل ، کنف ، چرم ، کتان ، مخملی ، پشم است. پارچه های مصنوعی شامل نایلون ، پلی استر ، استات ، اکریلیک ، پشم قطبی ، ریون و اسپندکس

پارچه هایی که به طور کلی به عنوان طبقه بندی شده طبیعی (پنبه ، ابریشم ، کتانی و غیره) و مصنوعی (اکریلیک ، پلی استر ، نایلون) و ترکیبی از هر دو ، برای ساخت لباس مناسب هستند. اما برخی پارچه ها کمی بیشتر از سایرین ترجیح داده می شوند. همانطور که انتخاب لباس برای انواع پوست اهمیت دارد انتخاب پارچه نیز مهم است.

پارچه های بافته شده برای ساختن لباس های مناسب بهترین کار هستند در حالی که گره ها برای ساختن لباس های مناسب / لباس فعال مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: چرا لباس می پوشیم ، مدلهای مختلف کیمونو ، لباس سنتی مالزی

برای جزئیات بیشتر در مورد پارچه ، انواع مختلف و غیره و همچنین این پست در 20 سؤال در مورد کیفیت پارچه ، در بخش منسوجات را بررسی کنید. اگر می خواهید نام هر نوع پارچه مختلف را بدانید می توانید این پست را در نام های پارچه - یک واژه نامه - بررسی کنید. نوع پارچه در لباس مهمانی مردانه نیز مهم است.

این پارچه ها را می توان طبق نوع چاپ ، گلدوزی شده ، بافته شده ، رنگ آمیزی و بخیه بندی طبقه بندی کرد. شما همچنین باید وزن پارچه را در نظر بگیرید.

اگر بافت بافندگی بافته شده باشد ، یک پوشاک چرمی و همچنین یک پوشاک ضعیف نیز خواهید داشت. برای خرید پارچه های نازک باید در نظر بگیرید. برای جزئیات بیشتر در مورد نیاز به روکش لباس و بهترین پارچه برای روکش ، این مطلب را ببینید "چه آستر دارد"

اگر به دنبال پارچه سایه بان هستید ، نگاهی به این مطلب در مورد پارچه های خالص و شفاف بیندازید.

https://sewguide.com/how-to-choose-buy-fabric/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید